Veel gestelde vragen …

Nieuwe klant, waarom registreren?
Bij uw eerste bestelling vragen wij u het klantformulier in te vullen, dit kost slechts enkele minuten.
Registratie heeft veel voordelen:

  • U kunt snel inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.
  • U kunt online de voortgang van uw bestelling volgen.
  • U geniet van optimale dienstverlening, wij bellen of mailen u bij bijzonderheden.
  • Uw bestellingen worden opgenomen in een historisch overzicht onder "mijn account".

Registreren, hoe gaat dat?
Klik op de knop "registreren", vul de velden in en klik op "verzenden"
U ontvangt een e-mail ter bevestiging van uw registratie.
Hierna kunt u als klant inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.

Referentie invullen, waarom?
Hierdoor is het mogelijk bestanden te linken aan een bestelling, bovendien is dit heel handig omdat de referentie wordt weergegeven in de bestelhistorie.

Is annuleren van een bestelling mogelijk?
U kunt een bestelling annuleren voordat uw bestelling de status van "in druk/verwerking" heeft bereikt.
Bij de status "in druk/verwerking" wordt uw bestelling gedrukt of verder verwerkt en is annulering niet meer mogelijk.
De bestelstatus kunt u na inloggen bekijken in "mijn account".

Zijn er kosten verbonden aan annulering?
Bij annulering storten wij het betaalde bedrag terug, verminderd met € 5,00 betalings- en administratiekosten.
 
Oeps … verkeerd bestand ge-upload, wat nu?
Voordat de status "in druk/verwerking" is bereikt kunt u een of meerdere nieuwe bestanden uploaden, de eerder door ons ontvangen bestanden worden dan verwijderd. Bij de status "in druk/verwerking" is het niet meer mogelijk nieuwe bestanden aan te leveren.
 
Extra werkzaamheden laten verrichten?
Stel, u wilt een ontwerp voor een huisstijl of logo door ziezoprint.nl laten maken of bijv. een andere afwerking van het te bestellen drukwerk. Dat kan, bel dan eerst met ons (0519 220395) om te overleggen,
wij geven u de mogelijkheden en extra kosten vooraf op.
 
Stel, ik heb een klacht?
Ondanks de zorgvuldigheid waarmee wij werken is het mogelijk dat u een klacht heeft.
In dat geval kunt u onder "mijn account" in het historisch besteloverzicht bij de betreffende bestelling het reclamatieformulier invullen en dit versturen.
Wij nemen op werkdagen binnen 3 uur contact met u op.
 
Ander afleveradres?
Dat kan, vermeld dit in het besteloverzicht.
Een ander faktuuradres is niet mogelijk, maak hiervoor een nieuwe account aan.
 

Blanco verpakking?
Indien gewenst, kunt u dit aanvinken in het besteloverzicht.
De naam Ziezoprint komt dan niet voor op de verpakking.

Snellere levering?
Dit is vaak wel mogelijk, bel wel van te voren om te overleggen, houd wel rekening met een spoedtoeslag.

Zelf afhalen?
Dat kan. U kunt dit selecteren in het besteloverzicht, uiteraard worden er dan geen verzendkosten in rekening gebracht.

Bestandscontrole?
De bestanden die u upload worden gratis gecontroleerd op een aantal basispunten zoals de kleurruimte (RGB, CMYK), formaat en marges.
Wij controleren niet op de juistheid van tekst en/of beeldelementen of op onbedoelde effecten in de druk door onjuist gebruik van de mogelijkheden in de diverse programma's, dit is uw eigen verantwoordelijkheid.

Wat houdt uitgebreide bestandscontrole in?
Dit is een optie die u kunt aanvinken in het besteloverzicht. Deze controle is niet gratis.
Als u dit aanvinkt controleren wij niet alleen op marges en het kleurschema maar ook op alle vereisten waaraan bestanden moeten voldoen. Wij controleren echter niet op de juistheid van tekst en/of beeldelementen, dit is uw eigen verantwoordelijkheid evenals onbedoelde effecten in de druk door onjuist gebruik van de mogelijkheden in de diverse programma's

Wij rekenen € 6,95 excl. btw per bestelling voor uitgebreide bestandscontrole, voor dit bedrag worden tevens eenvoudige aanpassingen direkt uitgevoerd.

Mochten er ingrijpende zaken in het bestand niet goed zijn dan ontvangt u hierover bericht en heeft
u de keuze om een nieuw bestand aan te leveren, of, indien mogelijk, in nader overleg de aanpassingen door ons uit te laten voeren tegen een vooraf besproken bedrag. 

 

Hoe gaat de betaling?
U kunt op twee manieren betalen:

  • Vooraf betalen met behulp van IDEAL.
  • Zelf het bedrag overmaken met telebankieren.
    Dit geeft ongeveer 2 dagen vertraging. Uw opdracht wordt verwerkt nadat het bedrag op onze rekening is bijgeschreven.

Hoe gaat het verder na bestelling?
Nadat u heeft besteld, ontvangt u per e-mail de bevestiging  en ontvangt u bericht over de voortgang. Is de opdracht voltooid dan ontvangt u vervolgens per e-mail bericht met de factuur als pdf.

U kunt de verdere voortgang van uw bestelling online volgen door in te loggen en "mijn account" aan te klikken.
De volgende stadia worden in de bestelhistorie aangegeven:

  • Orderbevestiging
  • In afwachting van betaling
  • Betaling ontvangen
  • Betaling mislukt
  • Wacht op bestand (en)
  • Wacht op goedkeuring proefdruk
  • Geannuleerd
  • In druk/verwerking
  • Gedeeltelijk verzonden
  • Voltooid en verzonden
  • Voltooid kan worden afgehaald